In de lente gaat het zonnetje weer schijnen en krijgen we langzaam weer zin in de zomer. De winterkleding maakt plaats voor een vrolijke en frisse outfit. De lente is de tijd voor een nieuwe look. In dit geval ook voor de Dressings van Hela. Terwijl Nederland zich klaarmaakt voor de zomer, lanceert Hela SS22 (Salad Season ’22). De tone of voice rondom de campagne is mode gerelateerd. So dress(ing) to impress!
Reden voor de design-wissel? ‘De voornaamste reden van de omzetting is dat het oude design niet meer bij de uitstraling van Hela past. Een vreemde eend, als je kijkt naar de uitstraling van onze andere producten. Daarnaast willen we met dit design een jongere doelgroep aanspreken. Door het gebruik van frisse, vrolijke kleuren positioneren we ons onderscheidend in het schap en zorgt Hela iedere dag voor een feestje op je tafel of bord”, aldus Marketing Manager Jessica Verbakel. Door het gebruik van mooie gerecht foto’s op de etiketten probeert Hela gebruikers te inspireren in de keuken. Jessica: “Hoe je een traditionele carpacciosalade maakt weet iedereen, maar hoe leuk is het om deze door minimale toevoegingen een speciale twist te geven.”
Hela staat bekend om zijn Mosterd-Dille en Honing-Mosterd Dressing. Deze zijn al jaren favoriet. Het merk heeft ook andere dressing smaken zoals de Kerrie-Ananas Dressing en de onlangs geïntroduceerde Cranberry-Peper Dressing en Spicy Mosterd-Dille Dressing. Hoe het kan dat je daar nog niks van gehoord hebt? Jessica: “We hebben ervoor gekozen alvast te starten met het uitleveren en er op een later moment, wanneer het warmer weer is en er meer salades worden gegeten, volop aandacht aan te schenken. Je kunt de nieuwe smaken wel al bestellen in onze webshop.”
Terug naar overzicht